Особливості організації освітнього процесу учнів з особливими освітніми потребами у 2022-2023 навчальному році
23 вересня для працівників закладів освіти фахівцями інклюзивно-ресурсного цетру Рубіжанської міської ради була проведена консультаційна зустріч "Особливості організації освітнього процесу учнів з особливими освітніми потребами у 2022-2023 навчальному році".
Захід проводився з метою ознайомлення з методичними рекомендаціями МОН щодо особливостей організації освітнього процесу дітей з ООП в закладах загальної середньої освіти.
Під час зустрічі розглянути основні пріоритетні напрямки організації освітнього процесу, а саме: безпека всіх учасників освітнього процесу, забезпечення сталості навчання та викладання, дотримання трудових прав педагогічних працівників. Були розглянуті зміни до порядків організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти та зміни до Положення про інклюзивно-ресурсний центр.
Учасники були ознайомлені з порядком проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей, які знаходяться за кордоном та на окупованих територіях, або змінили місце проживання, а також питання щодо роботи асистента вчителя в умовах дистанційного навчання, які функції виконує асистент вчителя спільно з учителем під час організації освітнього процесу.