«Гейміфікація – один із трендів сучасної освіти»

Дата: 22.02.2023 14:02
Кількість переглядів: 169

Фото без опису

Сучасні діти прийшли в цей світ у цифрову епоху. На відміну від попереднього покоління, зараз діти зростають зі смартфоном в одній руці і планшетом в іншій. Тому, вчителю, важливо знаходити такі методи та прийоми, щоб зацікавити учнів до навчання.

Дуже важливо йти в ногу з часом та адаптуватися до змін. Гейміфікація освіти – важливий крок до цієї адаптації. Останнє десятиліття гейміфікація розглядається як один із найбільш перспективних інноваційних підходів для проведення уроків у школі. Саме ігрові технології неабияк мотивують учнів виконувати домашнє завдання, проходити навчальні тести, розуміти складні теми й краще орієнтуватися у вивченому матеріалі. Особливе значення ігрове навчання має для учнів молодшого шкільного віку.

22 лютого 2023 року вчителі початкових класів закладів освіти Рубіжного долучилися до онлайн-консультації «Гейміфікація – один із трендів сучасної освіти», яка пройшла в форматі обміну досвідом. Консультант Рубіжанського центру професійного розвитку педагогічних працівників, Тетяна Єршова, розповіла педагогам про особливості впровадження гейміфікації в шкільну практику, а вчителі поділилися практичним досвідом впровадження елементів гейміфікації у навчальний процес.

Цікавим та змістовним був виступ вчителя Рубіжанської СШ №10 Коломайко Наталії Анатоліївни, яка розповіла про основні інновації в онлайн-навчанні та поділилася досвідом впровадження їх у освітній процес (vchy.com.ua, padlet.com, geoboard, classdojo.com). 

Лайфхаками використання ігрових технік у дистанційному навчанні поділилася вчитель початкових класів Рубіжанської СШ №10 Коротуненко Тетяна Василівна та продемонструвала роботу на навчальних ігрових платформах learningapps.org та matific.com.

Особистим досвідом застосування ігор під час дистанційного навчання поділилася Клопова Ольга Миколаївна, вчитель Рубіжанської ЗШ №3. Розповіла про особливості ігрової платформи umaigra.com. Учасники зустрічі були залучені до роботи на платформах rebus1.com та https://www.jigsawplanet.com/ - онлайн пазли.

Навчання на основі гри – це щось більше, ніж надання учням інформації, ідеться про зміну підходу учнів до навчання та підходу навчання до учнів.



« повернутися

Код для вставки на сайт