Інформація про роботу із зверненнями громадян у 2022 році
Впродовж 2022 року до Рубіжанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області різними каналами комунікації надійшло 342 звернення громадян.
За допомогою засобів голосового (телефонного) зв’язку надано відповіді на 126 звернень; письмових звернень, що надійшли на електронну пошту військової адміністрації, в тому числі через органи влади, – 216.
Найбільше питань, що порушували громадяни у зверненнях, стосувалися:
соціального захисту – 51,2 відсотка звернень;
житлової політики – 9,9 відсотка;
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 6,1 відсотка;
діяльності місцевих органів виконавчої влади – 12,6 відсотка;
праці і заробітної плати – 11,7 відсотка;
інші питання – 8,5 відсотка.