Технології дистанційного навчання під час вивчення предметів суспільствознавчої галузі

Дата: 30.03.2023 10:41
Кількість переглядів: 171

Дистанційне навчання стало викликом для кожного сучасного педагога, але при цьому розширило можливості використання цифрових технологій під час навчання дітей.

Використання дистанційних платформ у вивченні шкільних предметів стало невід’ємною частиною навчально-виховного процесу. Їх завдання ‒ допомогти вчителю правильно організувати освітній процес, а учням ‒ успішно засвоїти необхідні знання з шкільних предметів, розвивати творчі та інтелектуальні здібності, привчати до самоосвіти. 

На сучасних учителів суспільствознавчої галузі покладається дуже відповідальна місія, адже предмети цього напряму покликані відігравати провідну роль у формуванні ключових компетентностей учнів. В таких умовах дуже багато залежить від особистого підходу вчителя до своєї праці, усвідомлення ним завдань, які стоять перед школою взагалі та шкільною історичною освітою.

29 березня 2023 року КУ ЦПРПП РМР відбулась онлайн зустріч, в ході якої вчителі історії, громадянської освіти та правознавства закладів освіти міста Рубіжного обговорювали можливості використання технологій дистанційного навчання під час вивчення предметів суспільствознавчої галузі. Зустріч пройшла в форматі обміну досвідом.

Під час зустрічі вчителі обговорили особливості підготовки уроку за допомогою мережі Інтернет та застосування сучасних комп’ютерних технологій, використання різних платформ та електронних ресурсів у ході дистанційного навчання. 

Консультант Рубіжанського центру професійного розвитку педагогічних працівників, Тетяна Єршова, розповіла педагогам про технології дистанційного навчання, наголосила на важливості використання додаткових онлайн-сервісів, які сприяють підвищенню в учнів інтересу до навчання. 
Цікавим та змістовним був виступ учителя історії ЗШ №3 Заліпи Олександри Петрівни, яка розповіла про технології дистанційного навчання на уроках історії, які активно використовує у своїй діяльності. Поділилася корисними посиланнями на онлайн-сервіси, які допомагають зробити урок наповненим та яскравим. Розповіла про труднощі, які виникали в процесі діяльності.

Корисні поради стосовно використання електронних дощок на уроках історії та правознавства під час дистанційного навчання надала вчитель Рубіжанського ліцею Целухіна Ірина Олексіївна. Поділилася  власним досвідом використання дощок Jamboard, Miro, Padlet, окремо розповіла про особливості, переваги і недоліки кожної. Спираючись на власний досвід запропонувала як саме можна застосовувати онлайн-дошки під час уроку, аби забезпечити візуалізацію та конкретизацію матеріалу, організувати спільну діяльність.

Використання сучасних цифрових технологій у світі стало не просто трендом, а й необхідністю. Саме вони підвищують статус вчителя в очах учнів та сприяють покращенню комунікації між ними. Ефективність підготовки учнів зростатиме за умови дотримання вчителями стратегії професіоналізації, диджиталізації та технологізації освітнього процесу.

З матеріалами проведених консультацій можна ознайомитись на сайті КУ ЦПРПП РМР (https://www.rub-cprpp.pp.ua) 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора