Заняття з логічного мислення у КЗДО №1 «Берізка»

Дата: 28.03.2024 15:00
Кількість переглядів: 35

Фото без опису

Сьогодні з поміж важливих завдань, що ставить перед собою дошкільна освіта, особливої активності набирає проблема розумового розвитку дітей. Логічне мислення – необхідний засіб засвоєння матеріалу в будь–якій галузі знань, в тому числі й в математиці. Вони використовуються для узагальнення та систематизації знань, надають дитині можливість самостійно робити правильні умовиводи, доводити вірність свого міркування, допомагають малюкам розуміти світ, який нас оточує. Вихованці набувають розуміння матеріального світу, з точки зору кількості та форми. 

Другий рік поспіль, працюючи в дистанційному режимі, вихователь КЗДО №1 «Берізка» Фістік Ірина Вікторівна спрямовує свою роботу на те, щоб навчити дітей міркувати, порівнювати, узагальнювати, робити висновки не тільки під час занять, а і повсякденному житті, під час ігор та у побуті. Під час розробки кожного заняття педагог спирається на природний інтерес дитини до математики, до набуття ними знань. На кожне заняття готується окрема презентація з освітніми завданнями, відповідно програми розвитку дитини-дошкільника «Українське дошкілля», підбираються дидактичні, словесні, розвивальні ігри, які стимулюють дітей на отримання результату, розвивають їх пам'ять, логічне мислення; вміння комунікувати один з одним та педагогом. Гру вихователь намагається зробити цікавою, змістовною, таку, щоб діти отримували задоволення від неї. На підставі однорідних предметів різних видів, розмірів, кольорів, вихователь підводить дітей до того, щоб діти навчилися узагальнювати та виокремлювати. У дітей посилюється свідомість сприймання. На заняттях з математики наші малюки вирішують математичні приклади на додавання та віднімання, прості задачі. Закріплюють знання про пори року, місяці, дні тижня, частини доби; плоскі та об’ємні геометричні фігури тощо. На своїх заняттях педагог змінює вид діяльності дошкільнят, де поряд з вирішенням освітніх завдань чергуються гімнастика для очей, пальчикова гімнастика, викладання фігур з математичних паличок або конструктора. 

Отже, навчання дошкільника розмірковуванню стає одним із важливих педагогічних завдань, яке необхідно розв’язувати в контексті особистісного розвитку дитини в цілому та логіко-математичного зокрема.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора