Викладачі Рубіжанського ліцею розвивають педагогіку партнерства
Педагоги ліцею міста Рубіжного Луганської області 30.04.2024 року стали активними учасниками семінару-тренінгу «Створення ефективного партнерства в ЗЗСО для успішного розвитку особистості» Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Цікава розповідь Ірини Калько допомогла присутнім розібратися, що таке педагогіка партнерства, основні принципи цього підходу, визначити систему координат, в якій розкриваються різні аспекти партнерства в навчанні. Різноманітні вправи, які виконували вчителі, засвідчили, що в основі ефективного партнерства є спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнями та батьками. А також безумовна рівність у праві на повагу, довіру, доброзичливе ставлення і взаємну вимогливість. Впевнились, що сім’ї можуть забезпечувати здоров’я та безпеку дітей, створювати середовище, що заохочує до навчання навіть в умовах воєнного стану. Заклади освіти ж повинні забезпечувати сім’ї навчанням та інформацією, щоб допомогти зрозуміти своїх дітей та сприяти їхньому розвитку. Батьки можуть допомагати своїм дітям у діяльності, пов’язаній з навчанням, за методичної підтримки вчителів.
Завдяки семінару-тренінгу ЛОІППО, ми пересвідчились, що педагогіка партнерства визначає істинно демократичний спосіб співпраці педагога і учнів різного віку, який не відкидає різниці в їхньому життєвому досвіді, знаннях, але передбачає безумовну рівність у праві на повагу, довіру, доброзичливе ставлення і взаємну вимогливість. Дякуємо Ірині Калько за співпрацю.