Маніпулятивна реклама нездорової їжі
Реклама - одна зі складових маркетингу соціального та управлінського процесу створення та взаємного обміну продуктами і цінностями. Вдало проведені рекламні кампанії можуть викликати зростання потреб, змінити переваги споживачів і в результаті вплинути на збільшення попиту.
Психологічний вплив реклами на дітей та підлітків відбувається у чотири етапи:
- привернення уваги (емоції);
- виклик інтересу (канал передачі);
- формування бажання (мотив);
- приведення до покупки (поведінка).
Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області підготувало презентаційний матеріал на тему «Прихована правда про «СМАЧНЕНЬКЕ» та Маніпулятивна реклама нездорової їжі», який допоможе дітям та підліткам захиститись від реклами нездорового харчування. З матеріалом можна ознайомитись за посиланням