Маніпулятивна реклама нездорової їжі

Дата: 19.07.2024 12:30
Кількість переглядів: 64

Фото без опису

Реклама - одна зі складових маркетингу соціального та управлінського процесу створення та взаємного обміну продуктами і цінностями. Вдало проведені рекламні кампанії можуть викликати зростання потреб, змінити переваги споживачів і в результаті вплинути на збільшення попиту. 

Психологічний вплив реклами на дітей та підлітків відбувається у чотири етапи:
- привернення уваги (емоції);
- виклик інтересу (канал передачі);
- формування бажання (мотив);
- приведення до покупки (поведінка).

Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області підготувало презентаційний матеріал на тему «Прихована правда про «СМАЧНЕНЬКЕ» та Маніпулятивна реклама нездорової їжі», який допоможе дітям та підліткам захиститись від реклами нездорового харчування. З матеріалом можна ознайомитись за посиланням


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора