Основа взаємодії з ветеранською спільнотою – дієва комунікація
Основа взаємодії з ветеранською спільнотою – дієва комунікація
У рамках виконання Регіонального плану заходів на 2025-2027 роки з реалізації Стратегії ветеранської політики на період до 2030 року спеціалісти відділу з питань ветеранської політики та соціального обслуговування населення управління соціального захисту населення та інформаційно-організаційного відділу Рубіжанської міської військової адміністрації 23 січня взяли участь в онлайн-брифінгу щодо питань комунікації з ветеранами та ветеранками.
Під час заходу представлені методичні матеріали, розроблені Українським ветеранським фондом Міністерства у справах ветеранів України.
Вони містять перелік головних категорій, визначень та психологічних навичок, які можуть знадобитися під час взаємодії між співробітниками органів влади та ветеранами. Ці методичні рекомендації розроблені для усіх, хто спілкується з ветеранами і ветеранками, задля підтримки їх на шляху реінтеграції до цивільного життя. Вони були укладені фахівцями та фахівчинями «Гарячої лінії» кризової підтримки на основі їхнього досвіду роботи на лінії та особистої практики психологічної роботи, зокрема в умовах повномасштабної війни в Україні.
Під час брифінгу обговорювались питання необхідності вшанування пам’яті про загиблих та інформування про роль ветеранів/ветеранок у підтриманні національної стійкості та обороноздатності, запровадженню дієвих механізмів підтримки ветеранів/ветеранок та членів їхніх сімей, популяризації успішних кейсів взаємодії з ветеранами на місцевому рівні та розширення діалогу.